Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 21:02:34 MET DST

Niejaki(a) barnow <barnow_at_viper.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Wielkie dzieki za tak duzy oddzew!!! Juz po malutku wyrabiam sobie opinie na
> podstawie waszych postow. Jednak mam jeszcze malutka prosbe: jak mozecie, to
> podajcie mi najbardziej wydajny zestaw z athlonem do 7000 zeta.

pelny, z monitorkiem? no to lecim:

AMD Athlon 1.20 GHz FSB/266 MHz 550
CoolerMaster DP56I31C 50
Kingston ValueRam DDR-SDRAM 512MB (PC-266) 500
Abit KG7-Raid AMD761 850
Seagate 60 GB Barracuda ATA IV ST360021A 800
CD-ROM 40x Teac 200
DVD Toshiba x16/x48 ATAPI SD-M1502B 350
Teac CDW-516E ATAPI x10/x16/x40 bulk 550
GeForce2 Pro Leadtek WinFast 32MB DDR + tv-out BOX 650
Creative Sound Blaster LIVE! Player 5.1 bulk 150
17'' NEC FE750+ 1450
USR Sportster x2 56K Voice wewn. V.90 PCI 200
Obudowa enlight, jakas duza, im wieksza tym lepsza ;) 300
Logitech Internet Navigator OEM 150
Mysz Logitech Pilot Plus Optical 150

no to masz z 6900, nie dodawalem drukarki, ale jakby bylo 8000 to juz by
sie dorzucilo drugkarke i skaner hp (to wtedy jest ten 1000). jakby bylo
9000, to pelny wypas, by sie jeszcze dodalo dobre glosniczki (dopnij do
wiezy hi-fi, da wiecej niz najlepsze gowienka), kamerke inetowa.

ale 7000 to jest pelny wypas jesli chodzi o podstawe. pozatym kupno
drukarki i skanera jest nieoplacalne, chyba, ze chce sie wykorzystywac
to. a jak sie chce wykorzystywac to sie bierze jakas laserowke :) i tak
jakos pieniazki leca. solidna baza:

procekdokrecisz do 1.4, cooler masz calkim mocny - to jest o ile mnie
pamiec nei myli - 80x60 podstawa, wiec duze bydle. duza kosc ramu -
poniewaz jest to maksymalna kosc, ktora da sie wpakowac do jednego
slota. masz 4 sloty -> 2GB pamieci max. bedziesz stopniowo dokladal.
bardzo ajna plyta. dalem wersje raid, poniewaz wszystkie urzadzenia
pewnie bedziesz chcial trzymac na oddzielnych tasmach, a jest tutaj
twardziel, dvd, cdrom i cdrw. proponowalbym dolozenie na twardego
wentylatorka dyskowego, poprawi Ci to znacznie zywotnosc dyku i zapewni
spokoj o dane (barracudy dawne bardzo lubialy padac z przegrzania, nie
wiadomo jak tak, ale lepiej dmuchac na zimne).duzy dysk 60giga da ci
duzo miejsca. czemu oddzielne cd i dvd? warto miec dwa napedy, pozatym
dvd jest do odtwarzania dvd, a cdrom do cd. masz najlepsze napedy w
swojej klasie. geforce 2 gts, pro z 32mb ddr - jesli bys sie spytal -
czemu nie 64? mala roznica w wydajnosci, za to w cenie mniej o 200
zlotych. dzwiekowka - tania i dobra. monitor - no coz, ja bym wolal 19",
tylko trzeba dorzucic 500 zlotych. ale fe950+ to jest juz wypas
maksymalny, duza bestia, i ladna :) modem - bardzo dobry, nie powinno
byc problemow. te 50 zlotych wiecej - zawsze dobrze dolozyc i miec
sprzet, anie jakies zlomtrixy za 150. obudowa - albo jakis big tower
albo enlight. jedyne rozwiazanie i ja sklanialbym sie do dobrego big
towera, ale wiekszosc ludzi woli midi, a tutaj to enlight wymiata. do
takiego wypasionego zestawu nie bierz najtanszej syfjnej klawiatury i
myszki - to nie dosc, ze by dziwnie wygladalo, to do tego jest
niewygodne.

ale zem sie rozpisal, niech mnie licho pochlonie :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|