Re: Czy mozna wybierac elementy kupujac notebooka?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 02:34:40 MET DST

On Mon, 8 Oct 2001 21:58:58 +0200, "hudson" <ropucha_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Czesc,
>
>Byc moze bede zmuszony za jakis czas pozbyc sie mojego stacjonarnego
>kompa -> a prawdopodobnie kupic laptopa. I tutaj niestety wiadomo ze
>ceny tych urzadzen sa koszmarne. Czy jednak jest mozliwosc by dostosowac
>takiego laptopa troche do swoich wymagan? Tzn. gdybym chcial zamiast
>CDka - CDRW lub slabszy procek zeby zbic cene? Nie znam sie prawie
>w ogole na laptopach wiec troszke mnie to meczy a chcialbym sie czegos
>dowiedziec zanim jakis "zyczliwy" sprzedawca bedzie mnie chcial ograbic
> [...]
nie wiem jak to wyglada w Polsce ale tutaj mozna o ile kupujesz od
producenta. z regul wybor jest: cdrom, cdrw, dvd
szybkosc cpu, czasami grafika, wielkosc twardziela, wbudowna sieciowka
lub nie, czasami wielkosc ekranu, itp
przy kupnie w sklepie mozliwosci beda znacznie ograniczone chyba ze
zamowisz gdyz bardzo duzo komponentow jest wbudowane na plycie i
prosta zmiana jest niemozliwa, praktycznie tylko cd (i to nie zawsze),
i twardziel jest latwo wyciagalny
na cene najbardziej wplywa cpu, twardziel i cdrw (cdrom i dvd sa
prawie w takiej samej cenie), ekran zadko wystepuje jako opcja ale
ceny bardzo spadly chociaz roznice moga byc nawet $300