Czy mozna wybierac elementy kupujac notebooka?

Autor: hudson (ropucha_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 21:58:58 MET DST

Czesc,

Byc moze bede zmuszony za jakis czas pozbyc sie mojego stacjonarnego
kompa -> a prawdopodobnie kupic laptopa. I tutaj niestety wiadomo ze
ceny tych urzadzen sa koszmarne. Czy jednak jest mozliwosc by dostosowac
takiego laptopa troche do swoich wymagan? Tzn. gdybym chcial zamiast
CDka - CDRW lub slabszy procek zeby zbic cene? Nie znam sie prawie
w ogole na laptopach wiec troszke mnie to meczy a chcialbym sie czegos
dowiedziec zanim jakis "zyczliwy" sprzedawca bedzie mnie chcial ograbic
z wszystkiego po to bym kupil jego PIII1Ghz-CDRW-256mb-40HDD etc.
Pozdro,
Janusz