Re: Czy mozna wybierac elementy kupujac notebooka?

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 02:22:30 MET DST

> Byc moze bede zmuszony za jakis czas pozbyc sie mojego stacjonarnego
> kompa -> a prawdopodobnie kupic laptopa. I tutaj niestety wiadomo ze
> ceny tych urzadzen sa koszmarne. Czy jednak jest mozliwosc by dostosowac
> takiego laptopa troche do swoich wymagan? Tzn. gdybym chcial zamiast
> CDka - CDRW lub slabszy procek zeby zbic cene? Nie znam sie prawie
> w ogole na laptopach wiec troszke mnie to meczy a chcialbym sie czegos
> dowiedziec zanim jakis "zyczliwy" sprzedawca bedzie mnie chcial ograbic
> z wszystkiego po to bym kupil jego PIII1Ghz-CDRW-256mb-40HDD etc.
> [...]
Hmmm... jest malo firm gdzie dostaniesz notebooka z rzeczami dokladnie
takimi jak chcesz...
Raczej w salonach stoi okolo 20 modeli .. przynajmniej tak jest w karen
notebook gdzie jakupowalem ... i z posrod tych wystawionych mozesz sobie
wybierac.
Czy ktos sklada na zamowienie to nie mam pojecia ale raczej nie...
A jesli juz kogos takiego bys znalazl to by sobie pewnie niezle za to
policzyl.
Pozdrawiam

--
Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!