Re: Creative Desktop Theatre 5.1 DTT2200

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 02:22:29 MET DST

> LOL nie wiedzialem ze wystarczy pojsc do szkoly muzycznej i dostaje sie
> sluch. A ja sadzilem ze nie mam talentu ech
>

> jabolo
No coz .. jak bys wiedzial ze by zostac przyjetym do szkolki w niemczech
przechodzisz testy sluchowe...
a nawet jak sie ktos przenknie to napewno nie skonczy szkolki jesli sluchu
nie ma to bys nie wysmiewal.
Zreszta sluch dostajesz od bozi a nie kupujesz na gieldzie .. jedni sie z
tym rodza a inni nie.
Na tej samej zasadzie jedni pracuja przy strojeniu sprzetu na koncertach czy
w studiach odsluchowych a inni w biurach czy wlasnych firemkach.
Dla kazdego cos milego.
Zreszta to nie watek do dyskusji...temat nie ten.
Ciesze sie ze masz dobry humor.. to tez sie liczy... ale nie nabijaj postow
by krytykowac skoro nie masz nic do powiedzenia na zadane w danym temacie
pytanie.
Pozdrawiam

--
Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!