Re: Intel Sorage Ulra Ata Drivers a opciążenie proceso

Autor: jjans (jjans_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 21:42:54 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kwasniewicz" <tasiorsa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Problem polega na tym że gdy nie mam zainstalowane "Intel Sorage Ulra Ata
> Drivers" to Speed Disk z NU 2002 (2001 też) się nie uruchamia i żąda tych
> driverów.

Cześć.
Niestety niewiele Ci pomogę, ale może rozwiniemy dyskusję. Zauważyłem u
siebie to samo zjawisko (PIII 800, Abit SA6 , Seagate 30G/ UA66).
W moim przypadku nsd domaga sie nowych sterowników, ale jedynie przy
zainstalowaniu najnowszej ich wersji. Jeżeli zainstaluję w wersji 6.10
wszystko jest ok.
A teraz najciekawsze. Starając się jakiś czas temu wyjaśnić sprawę dotarłem
do faq na stronie Intela. Ktoś zadał tam pytanie - czy to prawda, że nsd w
połączeniu z tymi sterownikami uszkadza pliki? Odpowiedż Intela - pracujemy
nad tym.
Odnoszę wrażenie, że blokada nsd może być z tym związana. Ciekawe, że nic na
ten temat nie znalazłem na stronie Symanteca.

jjans