Intel Sorage Ulra Ata Drivers a opciążenie procesora

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 15:39:13 MET DST

Witam!
Mam mały problem.
Gdy robię pomiar przed ich zainstalowaniem driverów jak w temacie z
włączonym DMA to użycie procka w HD Tach wynosi ok. 6,4%. Gdy je zainstaluję
komputer wyraźnie zwalnia, rośnie obciążenie procesora w HD Tach do 20,5%!
Transfery w obu przypadkach są identyczne.
Problem polega na tym że gdy nie mam zainstalowane "Intel Sorage Ulra Ata
Drivers" to Speed Disk z NU 2002 (2001 też) się nie uruchamia i żąda tych
driverów.
Czego to może być przyczyna?
Komp to:
P4 1,5 i plyta I845 HV 256 SDRAM Winfast GF 2MX (mało gram - zależało mi na
w miarę
dobrym 2D), Adaptec AHA 2940, 2x CD SCSI, 1x CDR SCSI HDD IBM ICL35040
7200rpm.
Kompa zmieniam b. często więc to coś jest tylko na chwilę. Jak kupowałem nie
było niestety nic lepszego pod socket 478. Nie gram, nie rajcują mnie aż tak
punkty w 3DMarku. Mam nadzieję że mnnie nie zlinczujecie za to że mam P4
zamiast Athlona, a udzielicie mi jakiejś sensownej porady.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm