Re: karta TV - przechwytywanie obrazu

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 12:11:10 MET DST

Użytkownik "AtamaN" <ataman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> jakim kompresorem potraktowac przechwytywany strumien mpeg1/mpeg2 ???
> plik .AVi przy przechwytywaniu ma ogromne rozmiary 1 min to 200 mb

Najlepiej kodekiem DivX, ale do tego potrzeba dobrego sprzetu. Mam karte
Aver TVPhone98 i tez mam z dzwiekiem problemy (normalnie jest, przy
zgrywaniu z TV nie ma, ale po podlaczeniu np. magnetowidu do Line IN
wszystko jest OK). Wyglada na to, ze programy do przechwytywania nie
wlaczaja dzwieku w karcie TV. Obraz sciagam VirtualDub'em.

--
Pozdrawiam, OleeY