Re: Dwa kompy + kabelek+ Tiramisu - czy sie uda ?

Autor: tomas (monolohenares_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 12:08:41 MET DST

Użytkownik "Areczq" <arco_at_ANTY-SPAM.skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Tiramisu, to bardzo prosciutki programik i bardzo skuteczny, kiedys
> zrobilem test porownawczy kilku programow od odzysku danych po szybkim i
> zwyklym formacie, i tylko Tiramisu sobie z tym poradzil w stoppniu
> bardzo zadowalajacym. Inne programy na ogol wrzucajac do jefnego folderu
> pliki, ozdyskiwaly tylko czesc danych.
> Ja nie rozumiem tylko, co chcesz kopiowac na ten 2i dysk?

na drugi dysk chcialem skopiowac dane ktore odzyskam
za pomoca Tiramisu. Slyszalem i czytalem w pliku txt do programu
ze nie powinno sie zapisywac odzyskanych danych na tym samym
dysku, nawet na innej partycji.
Nie mam drugiego dysku, ale kumpel ma komputer tylko ze na gwarancji i go
nie rozkreci.
 Ja pytalem czy da sie polaczyc komputery tak zeby odzyskane
dane plynely prosto na jego twardziela (jak skonfigurowac program?)

Pzdr.
tomas

Ps. jak jest z tymi partycjami, mozna na nie kopiowac odzysk
czy nie?