Re: karta TV - przechwytywanie obrazu

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 16:25:44 MET DST

> Witam
>
> niedawno zakupilem karte TV
> mam do szanownych grupowiczow prosbe
> podajcie mi jakies adresy stron z opisami jak przechwytywac obraz
>
> a tak ogolnie to moj problem polega na tym ze przy przechwytywaniu
> jest sam obraz bez dzwieku chociaz normalnie wszystko chodzi OK
>
> jakim kompresorem potraktowac przechwytywany strumien mpeg1/mpeg2 ???
> plik .AVi przy przechwytywaniu ma ogromne rozmiary 1 min to 200 mb

Mam podobnie, karta PixelView TVPro. Regulacja głośności w mikserze jest
nieaktywna. Nie można nagrywać nie tylko z karty, ale i przez rejestrator.
Płyta ECS k7VZA + dzwiek na plycie. Mysle ze to wina drajwerow do karty Tv,
bo z poprzednimi (starszymi) bylo wszystko OK.

Marcin Kaim
horkel_at_poczta.fm gsm/sms: +48609086633