Re: Karta SCSI nie widzi skanera

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 10:36:02 MET DST

>Arcus czy jakis tanszy? Pytam bo wiem ze jakis skaner Agfy NIE DZIALA
>w ogole ze sterownikiem innym niz Adaptec.
>Zreszta Agfa pisze lojalnie, ze nie gwarantuje pracy z innymi SCSI niz
>Adaptec.

OK, tylko gdzie oni to piszą?
Support Agfy w Warszawie niczego takiego nie stwierdził.
Po kwadransie wiszenia na słuchawce i słuchaniu stukania w klawisze
usłyszałem, że według nich wszystko powinno działać od razu z dowolną kartą.

Co ciekawe nie można skontaktować się z supportem Agfy mailem (sic!).
Tylko telefon. A dyktowanie na głos szczegółów konfiguracji, sterowników,
URLi to nie najlepszy sposób współpracy oferowany przez światowego
potentata.

Odesłali mnie do najbliższego dealera (na G. Śląsku okazał się nim Optimus).

Teraz już nie wiem. Szukać konfliktów ze sterownikami?
A może uszkodzenia jakiegoś elementu?

--
Janusz - Vahanara