Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 22:06:27 MET DST

Hi!

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> napisales(as):

>porownuj procki na jadrach (jajach? :) ) tulatina miedzy soba, a od
>coppermine to ty sie... wiesz co ;)

Porownuje dinozaura za 9 stow z nowym prockiem za 600 ktory ejst
szybszy :) I wali mnie segment dla ktorego ejst ten prco przeznaczony
:)

>porownujesz dwie oddzielne platformy
>(wiem, ze tualatin wywodzi sie od coppermine, co nie zmienia faktu, ze
>nie ma porowywalnych zegarowo modeli - wiec skad ta pewnosc? moze od
>tych 200mhz lepiej od p3 1ghz dostal kopa? :))

LOL :) To ta sama konstrukcja tlykoz e 0.13, predykcja skokow i wyzszy
zegar :) I jeszcze mniej ciepla :)

>tak, rdzen, co nie widzi wiecej niz 512mb ramu. thanks a lot. viaap133a
>ma zawieszony limit na 2gB (asus na niej ma max 4gB ;P ).

Ciekawe ze prcowalem sobie spoko na 815 z 768 MB...

>a ja teraz na beiksie mam 384 ;) pozatym gdzie jest problemowosc rdzenia
>via? instalacja sterow? a moze chodzi ci o to, ze czasami, w niektorych
>southach nieznacznie spada transfer przy przenoszeniu danych miedzy
>kanalami? :)

Nie, chodzi o to ze neiktore sprzety nie chca dzialac...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym