Przekłamania w wyświetlaniu.

Autor: Tomasz Wojtowicz (wojtowicz_at_kn.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 18:32:47 MET DST

Witam,
wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Notebooka TOSHIBA Satellite
1700-400(192 MB RAM), jak mi się wtedy przynajmniej wydawało:

dziś w momencie np. przesuwania kart w układanym pasjansie klasycznym, na
ekranie przynajmniej raz na rozgrywaną partię, pojawiają się jakieś
przekłamania to kawałek biały obramowania karty pozostaje, to symbol(król
czy jopek, itp.). Jak zminimalizuję okno i powrócę do tego samego rozmiaru
to znikają i przekłamania.
Myślałem, że to wina wyświetlacza ale podłączyłem notebook'a do komputera i
na moim monitorze zobaczyłem to samo. Tak jakby ekran nie odświeżał różnych
losowo wybranych fragmentów z pulpitu Windows Me PL.
Czyżby karta graficzna?(ATI 4 MB AGP 2x, jest to chyba Rage Mobility)
Procesor?(Celeron 700)
Nie wiem może coś się w środku grzeje i to jest wynikiem przekłamań.

Jeszcze jeden przykład, bo nie jestem pewien czy jasno się wyraziłem:
gdy włączę pokaz prezentacji w MS PowerPoint 2000 PL SR-1 to np. zamiast
pionowej pojedynczej linii wjeżdżającej z lewej strony ekranu, pojawia mi
się prawie podwójna, jakby ktoś pomalował ją w niektórych miejscach
markerem.

Pozdrawiam