Re: Przek?amania w wy?wietlaniu.

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 22:03:26 MET DST

On Sun, 7 Oct 2001 18:32:47 +0200, "Tomasz Wojtowicz"
<wojtowicz_at_kn.pl> wrote:

>Witam,
>wczoraj sta?em si? szcz??liwym posiadaczem Notebooka TOSHIBA Satellite
>1700-400(192 MB RAM), jak mi si? wtedy przynajmniej wydawa?o:
>
>dzi? w momencie np. przesuwania kart w uk?adanym pasjansie klasycznym, na
>ekranie przynajmniej raz na rozgrywan? parti?, pojawiaj? si? jakie?
>przek?amania to kawa?ek bia?y obramowania karty pozostaje, to symbol(król
>czy jopek, itp.). Jak zminimalizuj? okno i powróc? do tego samego rozmiaru
>to znikaj? i przek?amania.
>My?la?em, ?e to wina wy?wietlacza ale pod??czy?em notebook'a do komputera i
> [...]
czy rozdzielczosc masz ustawiona identycznie z rozdzielczoscia ekranu?
inaczej obraz zostaje przekonwertowany doo innej rozdzielczosci i
niektore linie, czcionki itp ulegaja mocnemu znieksztalceniu
co do odswiezania to ustaw kolory na 16 bit, wylacz wszystko co jest
mozliwe a dziala w tle, wlacz wiatraki na max-o ile w twoim laptopie
istnieje taka mozliwosc, wirusy itp
wyglada ze laptop jest za bardzo zajety roznymi programami i
odswiezanie czesci obrazu przebiega dosyc wolno (musisc pamietac ze
wiekszosc kart graficznych w laptopach dziala troche inaczej niz w
desktopach i wiele z nich sprawdza tylko czesc obrazu ktora ulegla
zmianie i ta przerysowuje pozostawiajac reszte bez zmian)