Re: dziwne zwisy kompa

Autor: serwan_at_il.pw.edu.pl
Data: Sun 07 Oct 2001 - 17:02:56 MET DST

witam,

On Sun, 7 Oct 2001 14:26:12 +0200, "kowal"
<alchemikuskowalus_at_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
>otoz mam mam celerona 266 na plytce LX-owej z soundem na plycie .
>karta geniusa ge2500III se PCI na ukladzie realteka 8029
>od paru dni komp sobie chodzi jednak wiesza sie i nie widzi w ogole karty
>tzn mowi ze urzadzenie nie dziala poprawnie
>[ generalnie po zwieszeniu sie ]
>po restarcie wszystko dziala jak nalezy ale po okolo 15 minutach wiesza sie
>i trzeba znowu instalowac karte
>
>wypisuje przy uruchamianiu sie ze networking controller NA , ale gdy dziala
>jest na irq 11 , klopot w tym ze na irq 11 jest display controller
moze byc.. 8029 jest - o ile wiem - na pci wiec bez paniki.. moze sie
okazac ze w biosie masz wylaczona opcje pozwalajaca systemowi na
zarzadzanie przerwaniami (nie pamietam dokladnie jak to sie wabi), ale
jest to malo prawdopodobne.. jezeli nic nie dlubales przy kompie to
polecam szmatke, spirytus i szlu po stykach sieci i - przy okazji -
ramu

>co jest grane jesli przez 4 miesiace chodzil bez problemow , nie zmieniajac
>ani irq ani polozenia karty w gdziezdzie pci.......
>
>jestem zdruzgotany tym niewytlumaczalnym na razie faktem......

pozdrawiam
serwan
serwan_at_il.pw.edu.pl