dziwne zwisy kompa

Autor: kowal (alchemikuskowalus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 14:26:12 MET DST

drodzy grupowicze!!!
od pewnego czasu moj komp szaleje , wczesniej chodzac jednak bez zarzutu

otoz mam mam celerona 266 na plytce LX-owej z soundem na plycie .
karta geniusa ge2500III se PCI na ukladzie realteka 8029
od paru dni komp sobie chodzi jednak wiesza sie i nie widzi w ogole karty
tzn mowi ze urzadzenie nie dziala poprawnie
[ generalnie po zwieszeniu sie ]
po restarcie wszystko dziala jak nalezy ale po okolo 15 minutach wiesza sie
i trzeba znowu instalowac karte

wypisuje przy uruchamianiu sie ze networking controller NA , ale gdy dziala
jest na irq 11 , klopot w tym ze na irq 11 jest display controller
co jest grane jesli przez 4 miesiace chodzil bez problemow , nie zmieniajac
ani irq ani polozenia karty w gdziezdzie pci.......

jestem zdruzgotany tym niewytlumaczalnym na razie faktem......