Re: Zestaw do oceny

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 15:19:02 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Qgar" <qgar_at_interia.pl> wrote in message
>
> no to wtedy D700 puszczony na fsb133 z podniesionym napieciem
> olowkiem na 1,85V
> albo ecs na kt133a

Krecic raczej wolalbym nie, a ecs na SIS 735 wybralem ze wzgledu na te DDRy,
poza tym do Via niebardzo jestem przekonany

> jest na http://sklep.wgk.waw.pl/cennik.php3?id=col o 30zl tanszy

Gdybym to ja kupowal sprzet, to bym go sobie sam zlozyl z najtanszych (w
sensie
z roznych zrodel) komponentow i bym byl do przodu jakies 200zl, ale ze to
kolega
kupuje to wybralismy tam gdzie bylo ogolnie najtaniej

> 30% szybsze sa ponoc w3dstudio max w autocadzie pewnie tez
> by byl jakis przyrost wydajnosci ale czy warto to trzeba by sie
> popytac uzytkownikow autocada do pozostalych zastosowan
> co podales nie warto ddr

w sumie to nie ma duzych roznic cenowych (chociaz zawsze mozna zaoszczedzic
z 30zl-
byloby na cos innego), a z ta wydajnoscia w Autocadzie to moze sie zawsze
przydac.

> w przyszlosci jak jeszcze beda beda tansze a
> jak teraz nie potrzebujesz to po co kupowac

z tym to racja, z pewnoscia sie mocno zastanowie

> warto poczekac i dozbierac

pogadam z kumplem, moze tak zrobi

> ta bedzie ok do grania i 10zl do przodu

ale czy za te 10zl warto zrezygnowac z 32MB pamieci wiecej?

> w grach bedzie troche wolniejsza od mx ale za to ma owiele lepszy obraz
> wiec chyba bedzie lepsza do autocada wiec chyba lepiej tego radona

Ale czy ten Value Edition nie jest zbyt okrojony? Normalnie Radeon stoi
ok. 900zl

> a ja nadal bede upieral sie przy tej karcie yamahy
> naprawde super dzwiek i tansza, lepiej dopracowane
> sterowniki

Moze i prawda, ale ostatniecznie to i tak ja nie decyduje.

Wielkie dzieki za odpowiedzi
Qgar
qgar_at_ineria.pl