Re: Zestaw do oceny

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 13:55:15 MET DST

"Qgar" <qgar_at_interia.pl> wrote in message

> niby 300W, ale
> to co zamiast tego proponujesz w przyblizonej cenie?

w sumie w podobnej cenie nic lepszego nie znajdziesz
niech bedzie ten Codegen jesli nie bedziesz duzo pchal zeczy do srodka

> Athlon to 130zl wiecej, musial bym na czyms innym zaoszczedzic

no to wtedy D700 puszczony na fsb133 z podniesionym napieciem
olowkiem na 1,85V
albo ecs na kt133a

jest na http://sklep.wgk.waw.pl/cennik.php3?id=col o 30zl tanszy

> w sumie to nie wiem, ale sa do 30% szybsze w zaleznosci od zastosowan,

30% szybsze sa ponoc w3dstudio max w autocadzie pewnie tez
by byl jakis przyrost wydajnosci ale czy warto to trzeba by sie
popytac uzytkownikow autocada do pozostalych zastosowan
co podales nie warto ddr

> a zawsze moga sie przydac w przyszlosci na innej plycie

w przyszlosci jak jeszcze beda beda tansze a
jak teraz nie potrzebujesz to po co kupowac

> bardzo chcialbym TEAC 540E, ale 50-80zl drozszy

warto poczekac i dozbierac

> Leadtek GeForce2 MX 32MB BOX - 418 (10zl tanszy od SH MAX)

ta bedzie ok do grania i 10zl do przodu

> ATI RADEON 32MB DDR Value Edition TV-OUT/DVI - 428

w grach bedzie troche wolniejsza od mx ale za to ma owiele lepszy obraz
wiec chyba bedzie lepsza do autocada wiec chyba lepiej tego radona

> Mimo wszystko jestem bardziej przekonany do Sound Blastera
> i co najwyzej rozpatruje Sound Blaster Live 5.1 - 184

a ja nadal bede upieral sie przy tej karcie yamahy
naprawde super dzwiek i tansza, lepiej dopracowane
sterowniki

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!