Re: Zestaw do oceny

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 16:18:57 MET DST

"Qgar" <qgar_at_interia.pl> wrote in message

> Krecic raczej wolalbym nie, a ecs na SIS 735 wybralem ze wzgledu na te
> DDRy, poza tym do Via niebardzo jestem przekonany

to jest jeszcze ali :-P zartuje

> w sumie to nie ma duzych roznic cenowych (chociaz zawsze mozna
> zaoszczedzic z 30zl-

256 sdram kosztuje 140zl
256ddr kosztuje 206zl wiec to jest 60zl

>a z ta wydajnoscia w Autocadzie to moze sie zawsze przydac.

a duzo robie w tym autocadzie
potrzebne mu to do szkoly czy do pracy

> ale czy za te 10zl warto zrezygnowac z 32MB pamieci wiecej?

tak szczegulnie ze te 32mb w gf2 mx400 NIC nie daja

> Ale czy ten Value Edition nie jest zbyt okrojony? Normalnie Radeon stoi
> ok. 900zl

tak jest to okrojona wersja ale podkresla ze owiele lepsza jakosc
obrazu, a jesli chodzi o wydajnosc w stosunku mx nieco gorsza
ale moze ktos kto siedzi wiecej w kartach graficznych sie wypowie

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!