Re: Monitor....pomocy!!!

Autor: Aegis (aegis_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 11:35:39 MET DST

> jak i czym zarysowales...szkoda takiego dobrego monitorka ... wspolczuje:(

Zarysowalem kawalkiem plastyku, ktory spadl z polki, odbil sie od biurka
i 'trzasnal' w monitor. Rysa jest mala, ale wqrviajaca. Ech...
Problem poza tym polega wlasnie na tym, ze ja nie chce innego monitora,
karta graf, to ELSA polaczona przez kable BNC. Ciekawe, czy wymiana
kineskopu wchodzi
w gre. Wlasnie chodzi mi o te polaczenie BNC. Jest nowa 19'' IIyamy, ale ma
'tylko'
2*D-SUB a ja tego nie chce. Chociaz, pozyjemy zobaczymy....

Co do kotow, ja nie mam, ale to bardziej z uwagi na inny sprzet (grajacy) a
nie monitor,
ponoc koty lubia sobie ostrzyc pazurki na membranach glosnikow...z tymi
zwierzakami jest
tak, ze lubia wskagiwac na 'grzejacy sie' sprzet.

Pozdrawiam,
Adam