Monitor....pomocy!!!

Autor: Aegis (aegis_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 09:20:51 MET DST

Czesc Wam!
Wczoraj stala sie u mnie rzecz straszna. Otoz w wyniku nieszczesliwego
zbiegu okolicznosci zarysowalem ekran monitora. Rysa nie jest duza, ma
moze 4 mm ale jest na srodku i przeszkadza :(((
Monitor to 19" Iiyama Vision Master Pro 450 (DiamondTron NF).
Mam pytanie - czy ta przednia szybka jest integralna z kineskopem,
to znaczy, czy czeka mnie wymiana kineskopu, czy tez tylko tej szybki...?

Pozdrawiam,

Adam