Re: nagrywarka firmy Philips

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 11:44:12 MET DST

plitkin napisał(a):
> Tu sie mylisz - nie chcialo mi sie rozpisywac, ale plex nalezy do czolowek
> nagrywarek.

jesli tak to wydaje mi sie ze stosunkowo od niedawna

>Mam wielu znajomych z tym sprzetem i nie maja zadnych problemow.
> Jezeli uwazasz, ze jest niestabilny - napisz dlaczego! A bez konkretow to
> nie ma o czym mowic.

dla rozjasnienia obrazu napisz ile czasu masz juz swoja nagrywarke i jak
wiele plytek na niej wypaliles, to da kazdemu mozliwosc subiektywnej
oceny Twojego glosu w tej dyskusji.
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |