Re: Monitor....pomocy!!!

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 10:32:38 MET DST

"Aegis" <aegis_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Czesc Wam!
> Wczoraj stala sie u mnie rzecz straszna. Otoz w wyniku nieszczesliwego
> zbiegu okolicznosci zarysowalem ekran monitora. Rysa nie jest duza, ma
> moze 4 mm ale jest na srodku i przeszkadza :(((
> Monitor to 19" Iiyama Vision Master Pro 450 (DiamondTron NF).
> Mam pytanie - czy ta przednia szybka jest integralna z kineskopem,
> to znaczy, czy czeka mnie wymiana kineskopu, czy tez tylko tej szybki...?

yyy no chyba najtanszym wyjsciem byloby sprzedac komus ten monitor za pol
 1/3 ?) ceny - moze znajdziesz takiego, komu ryska nie przeszkadza, ma malo
kasy, a bardzo chcialby 19".. np do ogladania divxow... a sobie kupisz nowy,
tak czy innaczej zrobiles sobie jedna z kosztowniejszych rysek w zyciu :(((