Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:14:09 MET DST

Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Tak, ma 256 KB L2 i r*** PIII w d*** :))

porownuj procki na jadrach (jajach? :) ) tulatina miedzy soba, a od
coppermine to ty sie... wiesz co ;) porownujesz dwie oddzielne platformy
(wiem, ze tualatin wywodzi sie od coppermine, co nie zmienia faktu, ze
nie ma porowywalnych zegarowo modeli - wiec skad ta pewnosc? moze od
tych 200mhz lepiej od p3 1ghz dostal kopa? :))

> Co nie zmienia fucktu ze jest szybszy od PIII i czesto od TB... za to
> gzreje sie sporo mniej... i am jednak mniej problemowy chipset

tak, rdzen, co nie widzi wiecej niz 512mb ramu. thanks a lot. viaap133a
ma zawieszony limit na 2gB (asus na niej ma max 4gB ;P ).

a ja teraz na beiksie mam 384 ;) pozatym gdzie jest problemowosc rdzenia
via? instalacja sterow? a moze chodzi ci o to, ze czasami, w niektorych
southach nieznacznie spada transfer przy przenoszeniu danych miedzy
kanalami? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|