Re: [NTG] Kontrole BSA, jak wygladaja?

Autor: Bishop (bishop9_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:29:39 MET DST

Hold on!
Ja rozumiem że nie każdy lubi wydac więcej tylko po to żeby mieć legalną
wersję softu, ale Panowie, nie oszukujmy się "piractwo" to tylko ładniejsza
nazwa "kradzieży cudzej własnosci".
Tak czy nie?
Więc jakiż to "terror"? W stosunku do złodzieji? :-)

Kontrole w firmach następują po uzyskaniu dokładnych informacji o
nielegalnym oprogramowaniu najczęściej od byłych pracowników firm (ponoć
doskonałe żródło informacji). Z tego co wiem są dzięki temu w 100% celne.
Goście wiedzą gdzie stoją komputery z nielegalnym oprogramowaniem, co to
jest, jak zabezpieczone i kto za nie odpowiada.

pozdrawiam, Bishop