Re: [NTG] Kontrole BSA, jak wygladaja?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 12:25:35 MET DST

On Sat, 6 Oct 2001 20:29:39 +0200, "Bishop" <bishop9_at_wp.pl> wrote:

>Więc jakiż to "terror"? W stosunku do złodzieji? :-)

Tylko że nam chodzi o terror w stosunku do legalnych użytkowników.

>Kontrole w firmach następują po uzyskaniu dokładnych informacji o
>nielegalnym oprogramowaniu najczęściej od byłych pracowników firm (ponoć
>doskonałe żródło informacji). Z tego co wiem są dzięki temu w 100% celne.
>Goście wiedzą gdzie stoją komputery z nielegalnym oprogramowaniem, co to
>jest, jak zabezpieczone i kto za nie odpowiada.

No dobra, ale ja się pytam, co będzie wtedy, kiedy zrobią mi nalot, bo
np. mój były pracownik chciał mi świnię podłożyć. Po prostu coś mi się
zdaje, że ci z BSA mogą mi zrobić niezły burdel w firmie, a potem
powiedzieć tylko ładnie "przepraszamy i dziękujemy". Ale mi potem ten
burdel zostaje. I dlatego mi się to tak niepodoba.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków