Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:31:40 MET DST

barnow zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Wielkie dzieki za tak duzy oddzew!!! Juz po malutku wyrabiam sobie
> opinie na podstawie waszych postow. Jednak mam jeszcze malutka
> prosbe: jak mozecie, to podajcie mi najbardziej wydajny zestaw z
> athlonem do 7000 zeta.

Plyta glowna: czekac na KT266A - bedzie ladamoment - 700 PLN
Procek: TB 1,4 albo czekac na Athlona XP ;p - 650 PLN
Ram: DDRy 512 MB Infineon - 480 PLN
Gfx: Matrox G550 - 580 PLN jesli do pracy. Jak wazna *wydajnosc* a
jakosc troche mniej to cos na GForce III - np Asusa czy Leadteka - 1900
PLN
Hdd: Barracuda IV 80 GB - 1100 PLN
DVD: Toshiba / Pioneer - 330 PLN
Nagrywarka: Plextor 24/10/40 - 1200 PLN
Sound: SB Live 5.1 - 150 PLN
Obudowa: dowolna byle duza z dobrym zasilaczem i latwo otwierana - 300
PLN
Mysz: Logitech bezprzewodowa, optyczna - 280 PLN
Klawiatura: jaka sie lubi
Monitor:
Philips 107T - 1000 PLN (za ta cene calkiem przyzwoity - pod zadnym
pozorem nie tanszy Philips 107costam
LG 795 FT+ - 1300 PLN
Ponoc niezle sa drozsze modele Sony ale niestety "unas ich nie ma" wiec
wole sie nie wypowiadac. Za to LG schodza ostatnio na peczki ;)))