Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:31:39 MET DST

RusH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> no nie bardzo :| 2x 430zl za maxtor 40GB lub 2x 570zl barabarakuda
> a 1080zl barabarakuda 80GB , no i dolicz ze plyta z RAID to 70zl
> wiecej + 2krotnie wieksza szansa utraty danych

Z ryzykiem - zgadzam sie. Z cenami troche mniej ;) Szczegolnie ze
przynajmniej w Szczecinie dyski 80 GB sa ofertami "wirtualnymi". Ale
fakt przy jego potrzebach RAID nie ma wiekszego sensu

> Mozesz mi wierzyc w firmie mamy okolo 50 komputerow, wszystkie

> w sieciach osiedlowych mieli taaakie przejscia ze juz ufaja tylko
> 3Comom (2 znajomych sieciach)

Jasne jak w sieciach sie ciagnie kable dluzsze niz dopuszczane czy
stosuje marne kable to 3comy sie sprawdzaja lepiej. Ale w *normalnych*
zastosowaniach naprawde nie widac roznicy (normalne = okablowanie kat
5e drucik w scianach + switche dlinka)