Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 16:03:24 MET DST

marco napłodził(a):

> RusH zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Zalezy jaki raid. Czy mirroring czy strip. Bo akurat cenowo 2x40 a
> 1x80 GB wychodzi na to samo

no nie bardzo :| 2x 430zl za maxtor 40GB lub 2x 570zl barabarakuda
a 1080zl barabarakuda 80GB , no i dolicz ze plyta z RAID to 70zl wiecej
+ 2krotnie wieksza szansa utraty danych

> Aktualnie masz wybor realtek lub 3com/intel za 3 razy wieksza cene
> ;)

jest wybor , realket za 50zl lub uzywany 3Com/intel za 50zl ,
przypominam ze 3Com ma wieczysta gwarancje , intel chyba tez :P

 Mozesz mi wierzyc w firmie mamy okolo 50 komputerow, wszystkie
> maja karty sieciowe D-linka (nie liczac serwerow) i wszystko dziala
> bez wiekszych problemow

w sieciach osiedlowych mieli taaakie przejscia ze juz ufaja tylko
3Comom (2 znajomych sieciach)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod