Re: Kontrole BSA i tego skutki

Autor: camokiller (camomile_at_poczta.hoga.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 15:11:14 MET DST

A co się stanie jeżeli zaszyfruję cały dysk jakimś programem (są takie).

Gdy wpada kontrol, ja mówię: Ależ proszę bardzo, jeżeli państwo potrafią to
niech państwo kontrolują, a jak nie to spadać mi stąd.

Nawet w przypadku zarekwirowania sprzętu, panowie z BSA nie byliby w stanie
rozkodować partycji zakodowanej jakimś dobrym programem szyfrującym.

Co dzieje się w takim przypadku?

--
Pozdrawiam
Kamil