Re: wybralem 3 monitory, i jeden z nich kupie....

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 00:00:56 MET DST

Zbyszek wrote:

> mam obecnie maga 15" (starszy model - xj500t), tez strzela, ale mi to nie
> przeszkadza, a poza strzelaniem, jest cos jeszcze?

Obraz fajny... Jeżeli nie grasz, to strzelanie nie przeszkadza...
Jednak wystarczy odpalić jakąś gierkę, to czasem to strzelanie może
nieźle denerwować ;-(

> ja tez w sumie zaczynam sie sklaniac w strone samsunga (w koncu w domu jeden
> telewizor juz dziala 12 lat, a drugi 6 ;))
> jeszcze tylko chcialbym tego maga chociaz zobaczyc, tylko pewnie mi sie to
> nie uda :(

Będziesz musiał się wybrać do jakiegoś salonu...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|