Re: wybralem 3 monitory, i jeden z nich kupie....

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 00:13:07 MET DST

"Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Obraz fajny... Jeżeli nie grasz, to strzelanie nie przeszkadza...
> Jednak wystarczy odpalić jakąś gierkę, to czasem to strzelanie może
> nieźle denerwować ;-(
czasem gram, ale to , ze przy odpalaniu gry mi cos z raz, czy dwa strzeli,
to dla mnie zaden problewm, a nawet wiem, ze "uwaga, giera zmienila
rozdzielczosc, sprawdzic, jakie jest odsiezanie" ;)

> Będziesz musiał się wybrać do jakiegoś salonu...
ba, zebym mial jakiego :(
ale w szczecinie bede mial z tym problem ...a u nas to w sklepach ciezko
znalezc 17", a jak juz to taka za max 1200 zl....