Re: A ja sie ciesze, ze AMD i Intel...

Autor: -== Cross ==- (cross_at_hoga.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 14:06:05 MET DST

AMD czy Intel ciekawe

Czytales moze byl niedawno taki post o płonaących procesorach poszukaj i
poczytaj sobie dobrze
To jest swieta prawda
czy ja wiem czy moga te firmy rywalizowac w procesorach
moze jak sie ktos nie zna i traktuje komputer jako maszyne do pisania to
moze jest mu to obojetne
Moga tylko rywalizowac w tzw. mininalizacji cen komputerow PC
mysle ze jednak AMD mosi sie jeszcze wiele nauczyc zeby dorownac intelowi
owszem maja tam jakies lepsze algorytmy jesli juz o to chodzi ale suma
sumaru i tak nie jest to to
wiem bo pracuje na roznym sprzecie i wiem ze na AMD-ku to sobie mozna pograc
ale za niktore zeczy to sie nie biore na tych procesorach
Jednym slowem jak siadam do kompa to nie patrze czy to setka czy 8setka
tylko czy intel czy amd
mam juz zle doswiadczenia odnosnie tych prockow
a tak wracajac do sprawy bo lekko odbieglem to mysle ze warto sie gleboko
zastanowic ktory kupic i co wazne na czym go postawic bo to jest druga
ciekawa bajka
Pozdrawiam
CROSS