Re: chipsety pod P4 i stare karty graficzne

Autor: Jarek_ S (sionecki_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 19:35:18 MET DST

>Jezeli plyta nie obsluguje AGPx2 a instalacja takiej karty powoduje
>spalenie plyty to powina zostac filycznie zablokowana mozliwosc
>instalacji takich kart. Karty AGPx4 maja inne wyciecia zlacza
>krawedziowego wiec da sie to zrobic.

No i port AGP x4 ma "przegródkę" z drugiej strony w porównaniu do AGP x2
(przynajmniej w większości przypadków), tylko producenci kart VGA stosują
dwa cięcia.
Tak swoją droga spotkałem port AGP, który wg opisu miał x2 x4 i nie psiadał
ani jednego wcięcia.

Tak ogólnie

     Jarek Sionek
sionecki_at_poczta.fm