Re: Czym sie roznie SB Live 1024 OEM od SB Live 5.1 OEM

Autor: Pet (pet_bb_at_astercity.net)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 19:29:52 MET DST

----- Original Message -----
From: "MAc" <m_bal_at_friko3.onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Thursday, October 04, 2001 4:38 PM
Subject: Re: Czym sie roznie SB Live 1024 OEM od SB Live 5.1 OEM

> Frantz prawde pisze
> Zeby bylo smieszniej widzialem opis przerobki 1024 na 5.1, niestety wiaze
> sie to z koniecznscia przeprogramowania eepromka.
> Co do "przelaczenia i srodkowego glosnika" to tak zwany zolty jack"
> faktycznie pelni w 5.1 podwojna role. Mozna do nigo podlaczyc nie tylko
> "srodkowy" (czytaj-centralny) ale i subniskotonowy glosnik. Tyle ze
wszystko
> sie dzieje programowo.
> szkoda, ze nie da sie tego sflashowac ISP, tylko trzeba Creativom
kreatywnie
> doplacac.

Normalka, ze da sie przeprogramowac eeprom ale po cholere to robic ?
Oprogramowanie i tak sie instaluje od 5.1 bez klopotow. Sam teraz jade z
playerem 1024 na liveware od 5.1 i jest ok. Chyba, ze rzeczywiscie
wlasciwosci elektryczne gniazdka sa takie same i procek tak samo bedzie to
przelaczal w playerze jak i w 5.1. Cos nie chce mi sie wierzyc. Gdzie ta
przerobka ?

> Wyglada na to ze Frantz nie tylko widzial, ale i rozumie
Tak ??? To czemu nie wspomnial o "drobniutkim" szczegole iz Martin nie
podepnie 5-tego glosnika do playera...
A wie, ze kazdy model karty od kazdego producenta ma rozne "ID" ? To wlasnie
sprawia, ze soft moze je odroznic.

Pozdrowienia,
Pet

PS: Sorry, ze poszlo na priva :-( Musze tego outlooka w koncu zmienic na cos
ciekawszego.