Re: PILNE RATUNKU-BIOS

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 19:29:27 MET DST

Toper <pnowak_at_elimp.com.pl> wrote:
[ciach]
> Mam pytanie czy mogę wziąść bios z Acorpa na ZX włożyć do BX spróbować
> uruchomić, przełożyć kostki i zaprogramować zwalony bios?

Z przelozeniem biosow mozna zawsze sprobowac. Kiedys przelozylem od jakiegos
486 do innego i dzialalo. Wydaje mi sie, ze w BIOSie jest pewien kod, ktory
pasuje do wszystkich plyt.

> Jakie jest ryzyko uszkodzenia dobrego biosy (tego z ZX - nie moja płyta) i
> płyty przy tej operacji?

Male, bardzo male. Takie FLASH-e nie jest latwo uszkodzic. Co najwyzej mozna
takiego kupic w sklepie (kolo 25 zl) i jeszcze raz sprobowac zaprogramowac.

--
Lukasz Goralczyk
Chruszczobrod zada dostepu do morza !