Temperatura na K7VTA3 i Athlonie 1GHz

Autor: Tran (tranzystor72_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 16:33:35 MET DST

Czesc, mam nastepujacy problem:

plyta: ECS K7VTA3
proc: Athlon 1000 z serii C
grafika: TNT2 M64
pamiec: 256 DDR Hyunday
zasilacz 300W
wieeelki radiator (prostokatny) + wiatrak na procka + biała pasta silikonowa
(byla na wiatraku): teoretycznie do Athlona 1400
reszta chyba bez znaczenia

Komputerek dziala fajnie, ale ... ok. 0.5h, a pozniej wszystko wisi,
niezaleznie od systemu operacyjnego (w trybie tekstowym tez!!!). zauwazylem,
ze zawsze tak sie dzieje, kiedy procek osiagnie temperature 42 stopnie
(temp., ktora pokazuje bezposrednio bios). Wydaje mi sie, ze to ciut za
niska temperatura jak na wieszanie sie czegokolwiek, albo ten czujnik
pokazuje jakis "kosmos". Przyszlo mi jeszcze do glowy, ze moze pamiec jest
za blisko radiatora (jakis 1 cm przerwy) - cale cieple powietrze jest
wlasnie na nia skierowane.

Mozecie mi cos doradzic w temacie? Dzieki
tranzystor72_at_poczta.onet.pl