Re: Temperatura na K7VTA3 i Athlonie 1GHz

Autor: Jacek (jacckkee_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 10:38:46 MET DST

> plyta: ECS K7VTA3
> proc: Athlon 1000 z serii C
> grafika: TNT2 M64
> pamiec: 256 DDR Hyunday
> zasilacz 300W
> wieeelki radiator (prostokatny) + wiatrak na procka + biała pasta
silikonowa
> (byla na wiatraku): teoretycznie do Athlona 1400
> reszta chyba bez znaczenia
>
> Komputerek dziala fajnie, ale ... ok. 0.5h, a pozniej wszystko wisi,
> niezaleznie od systemu operacyjnego (w trybie tekstowym tez!!!).
zauwazylem,
> ze zawsze tak sie dzieje, kiedy procek osiagnie temperature 42 stopnie
> (temp., ktora pokazuje bezposrednio bios). Wydaje mi sie, ze to ciut za
> niska temperatura jak na wieszanie sie czegokolwiek, albo ten czujnik
> pokazuje jakis "kosmos". Przyszlo mi jeszcze do glowy, ze moze pamiec jest
> za blisko radiatora (jakis 1 cm przerwy) - cale cieple powietrze jest
> wlasnie na nia skierowane.

Dokladnie mam podobny problem, ale jak zapuszczam jakas gierase lub
benchmark. Normalnie z malym obciazeniem chodzi bez problemu. Gdy zapuszczam
mu cos nad czym ma sie troche wysilic wszystko siada.
Athlon1.2G,266; ECS K7S5A 266, GeForce 2MX400 64 prolink, Cooler Spire (z
miedziana podkladka), temp procka okolo 50st.