Re: Temperatura na K7VTA3 i Athlonie 1GHz

Autor: Jakub Macioł (jakmac_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 17:48:52 MET DST

Ja mam Abit KT7A z diuronem 800, wiatrak Chrom Orb do athlon 1200. Co bym
nie robił to i tak nie osiągne więcej niż 45 stopni. Też się tym
zamartwiałem dlaczego tak nisko kiedy ja go żyłuje jak mogę. Tylko ja jestem
w lepszej sytuacji mój komputer działa prawie bez zarzutów.
Chciałem tylko powiedzieć, że to raczej nie wina chłodzenia procesora.
Jakub Macioł
Użytkownik "Tran" <tranzystor72_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc, mam nastepujacy problem:
>
> plyta: ECS K7VTA3
> proc: Athlon 1000 z serii C
> grafika: TNT2 M64
> pamiec: 256 DDR Hyunday
> zasilacz 300W
> wieeelki radiator (prostokatny) + wiatrak na procka + biała pasta
silikonowa
> (byla na wiatraku): teoretycznie do Athlona 1400
> reszta chyba bez znaczenia
>
> Komputerek dziala fajnie, ale ... ok. 0.5h, a pozniej wszystko wisi,
> niezaleznie od systemu operacyjnego (w trybie tekstowym tez!!!).
zauwazylem,