Re: Cennik gieldy we Wroclawiu

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 11:47:16 MET DST

Tomasz Zarod wrote:

> ale to jest cennik z Wro...

Napisalem ze to nie jest cennik sprzetu jaki jest wystawiany na gieldzie
tylko ceny spisane z cennikow jakie pod gielda sa rozdawane - niestety
90% tego co w tych cennikach jest napisane to sa rzeczy nieaktualne badz
z nieba wziete.

Zeby bylo dobrze to ktos musi:
a) spisac ceny Z GIELDY (tego co jest a nie tego co w cennikach)
b) uaktualniac to juz w niedziele

januszek