Odp: Problem ze skanerem

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 11:50:59 MET DST

Użytkownik Danny <dluba_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pf3gv$ffn$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam...
> Mam probleme ze skanerem Plustek 9630P
> Działał sobie dość długo OK. Teraz po reinstalacji Wingrozy (i 2
miesięcznym
> nieużywaniu) i ponownym podłączeniu pojawia się napis o nieobsługiwaniu
> wszystkich rodzajów portu EPP i porada... żeby kupić nową kartę z portem
> EPP. Ciekawe, że w czerwcu wszystko było OK. Na innym kompie działa więc
> podejrzewam że winny jest Windows (drukarka drukuje normalnie więc raczej
> nie jest padnięty port)....
> Mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto mi pomoże....

> [...]
Kiedys pamietam ze skaner gryzl mi sie z monitorem drukarki (zarowno Epson'a
jak i Lexmarka)
ruszyl dopiero jak sie ten monitor wywalilo z pamieci no i bylo tez
odwrotnie drukarka nie chciala chodzic z monitorem skanera.