Re: SB Live 1024 czy SB Live 5.1

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 11:47:48 MET DST

> Jeżeli podłączasz pod wieże to Live! 1024 (szczególnie pod zestawy kina
> domowego)

WHY? przecie 5.1 też ma wyjście cyfowe (no przynajmniej stoi jak byk
napisane Digital Output, więc co to może być innego?) tak jak Live 1024 i
też można go podłączyć do wzmachola przez coaxial.

>jeżeli przymierzasz się do kupna głośniczkow komputerowych (z regółby
> są beznadziejne) to 5.1.

eee tam beznadziejne. jak dla mnie w zupełności wystaczy. słyszałem jak
grają DT2200 i do domu lepszych nie cza. a jak ktoś jest audiofilem to ma
już wieże ONKYO z thx-em i podłączy sobie przez wyjście cyfrowe.

Pozdro. Seba