Re: Drukarka Brother HL-6

Autor: Marek Dubiel (marek_dubiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 08:08:11 MET DST

Witam
Użytkownik Krzysztof Wasilewski <wasilew_at_bezuprzedzen.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3BBAFD6D.433D99A1_at_bezuprzedzen.pl...
> Dzień dobry,
>
> Mam problemy z drukiem dokumentów w Windows Me. Parę dni temu
> przestawiłem się z zabytkowego PC-ta pracującego pod DOS-em na nieco
> szybszą maszynę. Mam drukarkę laserową Brother HL-6. Sprzęt ma 10 lat i
> jedyne sterowniki, jakie mam, są pod Win 3.1. Na stronach
> www.brother.com również nie można znaleźć aktualnych sterowników pod
> nowsze Okienka. Drukarka drukuje, tyle że kszaki. Próbowałem zmieniać
> protokuły czy jakieś standarty w BIOS-ie, ale to nie pomogło. I co
> ciekawe, po wejściu do DOS-a (spod Windy) laser drukuje normalnie. Czy
> [...]

Drukarka z DOSa drukuje w trubie tekstowym a to potrafi
kazda (prawie) drukarka natomiast WIN proboje ja sterowac
w trybie graficznym wg. drivera jaki mu wgrales.
Jesli drukarka nie rozumie jezyka z tego drivera to drukuje
krzaki, a najczesciej krzak i nowa strona :)
Jesli nie masz driverow do drukarki sproboj zobaczyc
w dokumentacji drukarki z czym ona jest kompatybilna
moze potrafi udawac jakiegos HP lub EPSON-a
Jesli nie to pozostaje ci ustawic w WIN driver jako
Typowa - tylko tekst (text only) mozesz wtedy sam
wpisywac parametry typu szerokosc itp.

powodzenia.

--
M.Dubiel   marek_dubiel_at_poczta.onet.pl