Re: NOTEBOOKI - jakiego producenta wybrac

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_viper.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 01:49:18 MET DST

jak dla mnie najwazniejszy jest support - nowe sterowniki do nowych systemow
( kolejnosc nie ma znaczenia) IBM, Toshiba, Dell, Compaq - z tymi firmami
mam stycznosc na codzien i maja dobre supporty, najlepszy ma dell, bo ma
nawet cale instrukcje do kompow na stronie, ale w sumie tylko w tym jest
lepszy od w/w

jest jeszcze sprawa designu i tu podobaja mi sie sony, fujitsu, ibm, compaqi
i na koncu toshiby (choc nowe sa ladne)

a wiekszosc renomowanych firm ma dobre pomoce techniczne, ja odpowiem czego
by nie kupil, z czym mialem problem, mianowicie

aristo, gateway i innych niefirmowcach