Re: NOTEBOOKI - jakiego producenta wybrac

Autor: dragon (the.dragon_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 08:44:46 MET DST

"Krzysztof Kiedos" <kiedos_at_pertus.com.pl> wrote in message
> a ja się zapytam dlaczego tak? czy chodzi o awaryjność? czas pracy?
baterie?
> jakość obrazu?
mialem 4 notemooki a uzywalem chyba z 8
w notebookach jest specyficzny hardware - OS-y go nie lubią
IBM to jedyny jaki sie nie wieszał - serwis OK (np wymienili mi matrycę bo w
jednym miejscu byla "jasniejsza")
Dell ma swietny serwis i gwarancje (chociaz ci dla odmiany nie wymieniji jak
pękla przy zamykaniu - trackpoint wybil dziure)
sony są piękne
itd...
a.
jak chcesz szybko powiesic notebooka to zrob cokolwiek z hardwarem jak jest
uspiony - np odłącz zewnetrzny cdrom