Re: ALI BXCel i 128MB - pc133

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 18:41:17 MET

Użytkownik Wojciech Wrodarczyk <W.Wrodarczyk_at_ic.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9rmp7i$8ok$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
[...]
> Nie wiem co znaczy ali na pocatku, bo na bxcelach ktorych uzywalem nigdzie
> nie bylo takiego napisu, ale oprocz tego ze bxcel to jedne wielkie g... to
> wszytskie dimmy 64, 128 i wiekszosc 256

BXCel jest produktem ALI, sam się niedawno dowiedziałem
(wcześniej myślałem że SIS)
Dla firmy do drukowania faktur w jakimś Fpp i Office2000
w zupełności wystarczy. Nie chce mi się tylko szukać starych pamięci,
a zainstaluję 128MB.

PeJot