Odp: ALI BXCel i 128MB - pc133

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 18:52:52 MET

Użytkownik PeJot <pjsoft_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rmnjp$gpm$1_at_news.tpi.pl...
> Dzisiaj będę monotematyczny ;), mam znowu pytanie
> czy ktoś mający ostatnio doświadczenia z powyższym chipsetem
> może potwierdzić jego działanie ze standardowymi modułami dimm
> sdram pc133 128MB - 8 kostek (128Mbit) ?
>
> wielkie dzięki za pomoc
>
> PeJot
Nie wiem co znaczy ali na pocatku, bo na bxcelach ktorych uzywalem nigdzie
nie bylo takiego napisu, ale oprocz tego ze bxcel to jedne wielkie g... to
wszytskie dimmy 64, 128 i wiekszosc 256