Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Tomek T., Neas (neas_at_post.p1)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 18:29:47 MET

Klaudiusz, fatla_at_post.pl pisze:

>Przesadziles, to czesto powazne biura projektowe nie maja takich maszyn.
>Jemu wystarczy Duron, 128MB (no 256MB to juz zbytek do tych zastosowan),
>twardy na poziomie 30-40 to i tak az nad. Poza tym monitor 17 w zupelnosci
>wystarczy.

Nie rozumiem takich wypowiedzi. Że Ty korzystasz z P166 i Ci to
wystarczy to znaczy, że nikt nie może kupić sobie lepszego komputera?
Nie wiem z jakiego systemu korzystasz, ale np. praca pod Win 2K ze
128 MB nie należy do przyjemnych, więc przy obecnych cenach pamięci
kupowanie 128 MB jest raczej mało sensowne. Co do Durona to się
częściowo zgadzam, osobiście jestem zwolennikiem kupowania procesora
ze średniej półki mniej więcej raz na rok i tak wychodzi się na tym
lepiej niż np. kupując raz na 3 lata jeden z droższych procesorów
(prawdopodobnie już przy pierwszej zmianie uzyska się lepszą
wydajność). Co do dysku - zależy co kto na nim trzyma. Jeśli chodzi o
monitor to różnica pomiędzy komfortem pracy na 17 i 19 jest kolosalna.

Idąc Twoim tokiem myślenia wszyscy powinni jeździć Polonezami, bo
lepszy samochód nie jest im potrzebny, itd. - trochę tolerancji!

--
Tomek T., Neas