Re: ECS K7SA5 i dlugie wykrywanie HDD c.d nastapil

Autor: Lukasz Czyczylo (lukandelic_at_plusnet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 13:44:51 MET

On Sat, 27 Oct 2001 20:11:13 +0200, Lukasz Czyczylo
<lukandelic_at_plusnet.pl> wrote in message
<qotlttkjgqm588irqp7bvj015mdogb268c_at_4ax.com>:

>Czesc, od dwoch dni mam ta plyte i wydaje sie byc calkiem udanym
>produktem, jednak zastanawia mnie wzglednie dluga detekcja [nie auto]
>jednego z moich twardych dyskow [stary wysluzony grat IBM 4 GB u-dma
>33]
>Sytuacja wyglada tak:
>Najpierw wykrywany jest bezproblemowo primary master, a zanim wykryje
>drugi dysk komp mysli, mysli i wyswietla wynik po ok. 15 s.
>Najdziwniejsze jest to, ze jeszcze wczoraj wykrywal natychmiastowo.
>Moze cos sie schrzanilo z IDE-1 ? Tasma? Jakies pomysly?

Ha, odkad wlozylem nowa karte Winfast Geforce Ti i wyrzucilem na
smietnik Else Synergy II wszystko wrocilo do normy.

Czy ktos wie co jest grane?

--
Lukasz Czyczylo >>>>>>>>>>>>>>>   lukandelic_at_plusnet.pl
"You are about to experience the awe and mystery