Co z cache, bylo: Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 13:51:31 MET

hej. obserowalem rozwoj watku "Czy winda pojdzie z 1,5 GB RAM?"

i nasuwa sie oczywiste stwierdzenie:

po pierwsze primo: jesli mam 512 MB, W98SE, i juz wiem ze to wszystko mi
pojdzie,
po drugie primo: jesli wiem, ze niektore programy nie pojda z wylaczonym
cache dyskowym
        (wiem, bo sam odczulem to na wlasnej skorze)

to rozwiazaniem oczywistm jest utworzenie RAM-DYSKU (np 200MB, na ktorym
bede trzymal swapa)...

tylko pytanie- jak to zrobic i jakiego programu uzyc (czy tych maluchow,
ktore przychodza razem z DOS-em,
czy moze jest jakies bardziej kompleksowe rozwiazanie?)

m227